A legidegesítőbb okostelefonos szokások

...avagy mit nem illik csinálni...
2013-11-02

A Facebookon készített felmérést a Microsoft az emberek okostelefon-használati szokásairól.
Íme, a fő tanulságok.

A kutatás megállapította, hogy az alábbi dolgok idegesítik az embereket: 

A telefon folyton nézegetése
Hangos telefonálás
A telefon használata olyan esetekben is, amikor ez nem lenne illendő
A telefon használata négyszemközti beszélgetés közben
Az autóforgalom akadályozása mobilozás miatt

Az idegesítő mobilozási szokások között sorolja még a kutatási beszámoló, amikor az emberek véletlenül felhívnak valakit a „zsebükből”, vagy egyszerűen csak elhagyják a készüléküket, ezzel teremtve lehetőséget a digitális adatokkal való visszaélésre. A megkérdezettek 39 százaléka gondolja azt, hogy a nők és a férfiak hasonlóképpen gondoskodnak a mobiltelefonjuk biztonságáról. A valóság azonban nem ezt mutatja.

A Microsoft Computing Safety Index (MCSI) szerint a férfiak némileg jobbak ügyelnek a műszaki eszközök megfelelő használatára:
• 35 százalékuk esetén csak PIN kóddal vagy jelszóval lehet a mobilhoz hozzáférni. A nőknél ez az arány 33 százalék.
• 35 százalékuk biztonságos wifi hálózatot használ, miközben a nők 32 százaléka tesz így.
• 32 százalékuk folyamatosan frissíti a mobilját. Erre a nők mindössze 24 százaléka figyel.

(forrás: Kreatív Online)

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek