Kiosztották ’Az Év Honlapja’ jubileumi díjait

2016-12-07

15. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny jubileumi évében összesen 240 nevezés érkezett.

A díjátadónak december 7-én a Hélia Hotel adott otthont. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.

 

 „Mindig nagy öröm látni a rengeteg kimagasló pályázatot. Még nagyobb öröm, hogy évről-évre egyre profibb honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Digitális marketing szakemberként bizton állíthatom, hogy minden vállalkozás példát vehet róluk, hiszen azok, akik nincsenek jelen az online világban, már lemaradtak tőlük. A jövő egyértelműen az egyedi, kreatív technológiai és marketingkommunikációs megoldásokban van. A közösség ereje online is nagy dolgokra képes! Érdemes ezt kihasználva dolgozniuk a marketingeseknek!" - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés a szolgáltatás (29), e-kereskedelem (26), illetve kereskedelem (19) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született például vendéglátás kategóriában is.

 

Az estről díjjal térhetett haza többek között az Invitel, a McDonalds, a Budapest Park és a Dürer kert weboldala, a MOM Park, az iGONavigation, de elismerést kapott Monor városának honlapja, valamint a Bátor Tábor Alapítvány is.

A Közönség díjat több mint 6000 szavazattal a Nutriklub weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron harmadik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak.

 

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/sajtohir/dijat-nyert-weboldalak-2016 

Gratulálunk a nyerteseknek!

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek