Vágtató digitális generációk II.

2016-10-05

’Az Év Honlapja’ Team tovább folytatja a ma egymás mellett élő generációk szokásainak vizsgálatát!

A kutatás kezdetén elindított kérdőívünkben leginkább vásárlói szokásokra kérdeztünk rá. (Ezúton is szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki eddig kitöltötte.) Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni a világ egyre gyorsuló digitalizálódását. A fogyasztó egyre több felületen és közösségi oldalon van jelen.

Magyarországon az elmúlt néhány évben szinte „berobbant” a digitalizáció. Ezt mutatja például az is, hogy három évvel ez előtti állapothoz képest, mára többségbe kerültek a felnőtt okostelefon használók.
Nem minden nemzedék fogadja el egyformán ezt a fajta gyorsulást. A ’Z generáció’ már ebbe született bele. Nagyon sok dolgot alapvetőnek vesznek, amivel a többi generáció csak élete során ismerkedett meg.

Szeretnénk vizsgálni, leginkább milyen felületeken, melyik generáció érhető el, illetve mi az, ami felkelti érdeklődésüket.

Kíváncsi vagy, mennyire igazak a fenti állítások? Segíts nekünk, hogy minél teljesebb képet kaphassunk! Töltsd ki Te is, maximum 4 percet igénybe vevő kérdőívünk, melyet itt érhetsz el.

Az első kérdőív is még nyitva van, melyet ezen a linken érhetsz el.

 

A felállított hipotézisekről és az eredményekről (a második kérdőív esetében is) elsőként a Magyar Marketing Szövetség November 17.-ei konferencia plenáris ülésén hallhatnak majd az érdeklődők. Később megtekinthetőek lesznek a mantamarketing.hu, azevhonlapja.hu, illetve a marketing.hu weboldalakon.

 

Köszönettel,
’Az Év Honlapja’ Team

Vissza

„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

2025. 04. 16.
2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális fris…
Bővebben

A Tartalom, Amiért Nem Kell Kattintani – Mi az a Zero-Click Tartalom és Miért Fontos?

2025. 04. 14.
A digitális világban, ahol a figyelem egyre inkább elaprózódik, egyre nagyobb jelentősége van annak, hogyan tudjuk hatékonyan elérni és megtartani a közönséget. Az egyik legújabb és leg…
Bővebben

„Nem csak egy digitális katalógus” – Mi van a Rossmann app sikere mögött?

2025. 04. 11.
Az okostelefonok világa gyökeresen formálta át a vásárlási élményt – gyorsabb, személyre szabottabb és kényelmesebb lett, mint valaha. A Rossmann Magyarország nemcsak felismerte e…
Bővebben
További hírek