Közönségszavazás / 2024
- 2218 Barackcsapat online edzés…
- 1450 Az első és eredeti ShenMe…
- 1185 Circle of Motorsports
- 1145 Rapidszigetelés
- 444 HunOne
Marketing célok:
Az RMC Clinics majdnem negyedévszázados múltra tekint vissza az egyik első magánegészségügyi intézményként Magyarországon. A honlap fejlesztésekor fő célunk volt, hogy pácienseink minél könnyebben találhassanak rá az általuk keresett információkra, emellett kiemelt szerepet kapott a sokrétű támogatás: szöveges és képi tartalmaink mellett többek között blogbejegyzések és videós bejegyzések is segítik az érdeklődöket abban, hogy hozzájussanak egy-egy szakterülettel, orvossal vagy kezeléssel kapcsolatban minden releváns információhoz. Korábbi honlapunkkal 2015-ben nyertük el az Év Honlapja díjat, így ebbe a fejlesztésbe is igyekeztünk minden innovációt és fejlesztési lehetőséget elhelyezni. Marketing szempontból a projekt célja volt az integráció biztosítása, így online chat alkalmazás, időpontfoglaló rendszer is elérhető az oldalon keresztül, de terveink között szerepel pl. az online fizetési, valamint az egészségügyi rendszerrel való ügyfélportál rendszer kialakítása is.Célcsoport:
egészségügyi információt kereső, jellemzően 25-65 közötti korosztály, többségében nőkTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!