A BME magyar felvételi honlapjának fejlesztése

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Kategória:
Oktatás
A pályázat elérhetősége:
https://felvi.bme.hu/

Marketing célok:

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem 243 éves intézmény. Hazai rangsorokban vezető, világviszonylatban, műszaki területen a top 2-6%-ban jegyzett. A magyar mérnökképzés 75%-a itt folyik, közel 22.000 hallgatóval. A BME kommunikációja széles célközönséghez szól. Közülük a magyar középiskolásoknak és véleményformálóiknak kívántunk egy olyan felületet kialakítani, ahol megismerhetik képzéseinket, és a felvételihez kötődő aktualitásokat. A központilag megváltozott felvételi pontszámítási rendszerhez egyedileg fejlesztett kalkulátorral nyújtunk támogatást, pályaorientációs segítséget a tartalmi egységek mellett szakprofilokat listázó szakkereső modul kínál. GYIK alapú chatbot segít válaszolni a legnépszerűbb kérdésekre. A BME arculatának egyes elemei szerves részei az intézményről széles körben ismert vizuális képnek. A hagyományőrzést szem előtt tartva céloztuk meg egy letisztult, korszerű digitális arculat létrehozását, előzetesen azonosított felhasználói igények szerint.

Célcsoport:

Magyar felvételizők, középiskolások, alapképzésben résztvevő egyetemisták, véleményformálóik

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában