Rossmann Online Drogéria

Rossmann Magyarország KFT

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://shop.rossmann.hu

Marketing célok:

A Rossmann Online Drogéria célja továbbra is az, hogy még jobban összekapcsolja az online és offline vásárlás előnyeit, ezzel biztosítva vásárlóinknak a lehető legmagasabb szintű felhasználói élményt. Szortimentünket folyamatosan bővítjük, kiemelt figyelmet fordítva a csak online elérhető termékek választékára. Ezzel a célunk folyamatosan változó vásárlási igények magas színvonalú kielégítése. A webshop legújabb fejlesztése a Pelenka előfizetés szolgáltatás, amelyet Magyarországon a Rossmann Online Drogéria vezetett be legelőször. Az új innovatív szolgáltatásunk bevezetésével hiszünk abban, hogy a kisgyermekes családok mindennapjait könnyebbé varázsolhatjuk, hiszen az előfizetés lehetővé teszi, hogy stresszmentesen és előre megtervezve megkapják a szülők a szükséges pelenkákat és popsitörlőket, mindezt a legjobb Rossmann áron, ingyenes kiszállítással. Mindemellett folyamatosan figyeljük a baba fejlődését, így időben értesítjük a családokat, ha méretet kell változtatni, így mindig a megfelelő méretű pelenka áll a rendelkezésükre. Az időspórolás mellett a cipekedés is a múlté, így több idő jut a családra és az énidőre. Az innovatív fejlesztés mellett az elmúlt év során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy vásárlóink kényelmét tovább növeljük az átvételi pontok számának bővítésével. Immáron több mint 8000 átvételi pont közül választhatnak országszerte, így rendeléseik átvétele még egyszerűbbé és elérhetőbbé válik. A hálózat folyamatos bővítésével célunk, hogy gyors, kényelmes megoldásokat kínáljunk, és a vásárlási élmény minden lépését gördülékennyé tegyük.

Célcsoport:

A magyarországi drogériában vásárló közönség.
Vissza

További pályaművek a kategóriában