LEO MÁRKAFRISSÍTÉSE

Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgátaltatók Országos Egyesülete

Kategória:
Non-profit
A pályázat elérhetősége:
http://www.leofm.hu

Marketing célok:

Az arculatváltás a márkapozíció erősítését, a szakmai hitelesség növelését, a tagtoborzásban való aktívabb fellépést, továbbá a nemzetközi téren való professzionális megjelenést célozza. A logo ráncfelvarrása során a LEO márkanév az épület szimbólummal összeolvadva egy új jelentéstartalmat kapott. Az új logoval és vizuális anyagokkal a LEO megjelenése frissebb, modernebb és professzionálisabb lett. Az új arculathoz kapcsolódó honlapon és kreatívokon a LEO hiteles és a környezetvédelem iránt elkötelezett, tudatos és optimalizált energiafelhasználásra törekvő szakmai szervezetként jelenik meg, tudást közvetít, ezzel javítja az iparág megítélését, továbbá szakmai érdekképviseletet nyújt. „A megalakulásunk óta eltelt időszakban nagyon sokat változtak a trendek, így elérkezett az idő, hogy új, professzionális arculatunkkal tudjuk hangsúlyozni egyesületünk szakmai színvonalát és erősítsük aktív szerepünket a létesítménygazdálkodás piacán”

Célcsoport:

Az ingatlanpiaci szereplői és ingatlanok használói

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában