,,Mikromozgásokkal, UI elemekkel megidéztük az állatkert hangulatát, az interaktív térkép pedig mobilon is segít a tájékozódásban látogatás közben is."

Interjú az ACG Reklámügynökséggel
2023-12-21

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a Veszprém Zoo honlapját, amelyet az ACG Reklámügynökség készített. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti?

Mi vagyunk az ACG Reklámügynökség Kft, ez egyik legsikeresebb független ügynökség immáron 20 éve idehaza.

Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak?

2022 őszén, elég rövid volt a határidő

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?

A szokásos lépések voltak, semmi kirívó: megérteni az ügyfél szándékát, megismerni a célcsoportot, a korábbi honlap adottságait, a budgetet és ezen adottságok mentén a legjobbat kihozni magunkból és a témából.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során?

A legnagyobb kihívás, hogy kevés pénzből mégis jó minőséget, ötleteket beletéve hozzunk létre egy olyan honlapot, amire büszkék tudunk lenni az ügyféllel együtt.

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’?

Nem gondolunk ilyet. Azt gondoljuk, hogy van annyira minőségi munka, hogy érdemes a versenyre nevezni és reméljük, hogy a zsűri és a közönség is díjra érdemesnek fogja találni.

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?

Érdemes felmenni a weblapra és megnézni, könnyebb, mint írni róla, de talán kiemelném, hogy a mikromozgásokkal, UI elemekkel megidéztük az állatkert hangulatát, az interaktív térkép pedig mobilon is segít a tájékozódásban látogatás közben is.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Azt gondoljuk, hogy ez a két dolog kéz a kézben jár, különben billen a projekt. Hiába felelünk meg egy üzleti elvárásnak, ha az nem találkozik a fogyasztók igényeivel és fordítva, szuper, ha örülnek a fogyasztók, de ha üzletileg nem működik a dolog, akkor bele fog állni a földbe a vállalkozás. Az egyensúlyra kell törekedni és ez néha kompromisszumokkal jár.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat?

A Whistleblowing-ot érdemes kitenni ????

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?

Azt reméljük, hogy jó érzés fogja el őket a játékos UI kapcsán és a navigáció segíti őket abban, hogy minél könnyebben tájékozódjanak vagy vásároljanak jegyet, amikor az állatkertbe mennének.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Szeretnénk továbbra is jó minőségben kiszolgálni az ügyfelek igényeit, a userek igényeit és további díjakat nyerni munkáinkkal, folytatva a 2019-ben megkezdett sort.

További sok sikert kívánunk!

 

Vissza

“A legfontosabb a jó ötlet és a pontosan megfogalmazott cél volt.”

2024. 05. 18.
A mai interjúnkban Pazirik Kft. csapatát kérdeztük, akik Oktatás kategóriában Az Év Honlapja díjat, Portfólió oldalak kategóriában Különdíjat szereztek, illetve az Abszolút díjat is ők…
Bővebben

Az UI-ről és UX-ről

2024. 05. 16.
Az "UI" és az "UX" két olyan fogalom, melyek gyakran előfordulnak az informatikában és a designer tevékenységekben. Az "UI" a "User Interface" rö…
Bővebben

“A kevesebb néha több! Üde, friss, mozgalmas, informatív legyen a honlap.”

2024. 05. 14.
A mai interjúnkban a Trivega csapatát kérdeztük, akik Agrár kategóriában külön díjat szereztek. A Trivega Kft. csapata mindig szeret új kihívásokkal szembenézni, ez motiválta őket, hogy…
Bővebben
További hírek