Kihirdették 2013 legjobb honlapjait!

2013-12-05

 

Idén is kihirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös szervezésében létrejött "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. A pályázatra idén 333 nevezés érkezett, rengeteg kiváló minőségű honlappal.

A tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a Szolgáltatás (40), az E-kereskedelem (26) és a Márkasite (22) kategóriákban voltak, de sokan neveztek a Személyes és portfólió oldalak (22) kategóriába is.

A díjakat ünnepélyes díjátadó keretében Varga István, a pályázat alapítója adta át. A díjátadó házigazdája pedig a MTVA-ból jól ismert Varga Edit volt. Az est folyamán a Seoseeker tulajdonosai 3 díjat, illetve egy különdíjat is átadtak a legjobb mutatókkal rendelkező honlapoknak.

 Az eredményhirdetés során a gála ünnepélyes köszöntőjében Varga István az online marketingről a következőket nyilatkozta: „Sokkal nyitottabb, sokkal közösségibb világ felé haladunk. A jövőben tarolni fognak az új modellek, amelyben az ’X, Y és Z generáció’ tagjai határozzák meg az erővonalakat. Ők már a neten élnek, és felrúgnak minden eddigi szabályt. A gyorsuló világban is megállják a helyüket és ők fogják diktálni a trendeket. A vállalatoknak erre a kihívásra kell reagálniuk, és fejleszteniük digitális stratégiájukat. Célunk, hogy a következő években az ilyen előremutató megoldásokat díjazzuk.”

A közönségszavazás nyertese a Ma este Színház! lett. Az est folyamán több díjat is bezsebelt például az fps webügynökség Kft. az MKM Marketing Kft., valamint a Kirowski Isobar is. De díjazták többek között Müller Péter hivatalos oldalát, a NetPincér.hu-t, és a Primagáz Hungária Zrt. weboldalát is. Az Év Applikációja a köpönyeg.hu mobil alkalmazás lett.

A díjátadó gálát idén is a Ustream.tv internetes szolgáltatás segítségével online is figyelemmel követhették azok, akik nem tudtak ellátogatni a rendezvényre.

A nyertesek teljes listája a linkre kattintva olvasható.

Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek