Idén 23. alkalommal rendezték meg a Marketing Konferenciát

Minden, amit tudni kell a megváltozott fogyasztóról...
2013-11-01

Tudjuk, hogy az elmúlt években a fogyasztói szokások jelentős változásokon mentek keresztül. A tudatosan vásárlók között két csoport figyelhető meg. Az egyik, akik divatból vagy egyéb más okból lettek azok, a másik csoport pedig kényszerből. Míg az előbbi mindenhol látható, addig az utóbbi csoport inkább rejtőzködik. Hogy kik ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet? Ezek voltak a fő kérdései az idei Országos Marketing Konferenciának, melyet június 12-én rendezett meg az MMSZ.

A konferencia négy fő blokkba tömörítve foglalkozott a különböző témakörökkel. Az első blokkban a Gfk Hungária Kft., NRC, TNS Hoffmann piackutató szakemberei nyújtottak információkat a megváltozott fogyasztói szokásokról. A második blokkban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek - Avantgarde PR, Republic of Art, Rewart Kft. – arról beszéltek, hogyan is kell ezeknek a fogyasztóknak hatékonyan üzenni. A harmadikban médiumok mutatták be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Zárásként pedig az eladó és a vevő közösségi térben való kapcsolatát vizsgálták. Ennek kapcsán bemutatkozott a nemrég indult TESCO online értékesítési rendszere is.

A gazdag szakmai tartalom mellé szinte nyaralásélményű hangulatot csempésztek a vidám konferencia táskák, az üde limonádék, a jó kávék, teák, a finom falatok és a könnyed kapcsolatépítő beszélgetések. A budaörsi Holiday Inn Hotel mediterrán környezete ehhez adott kitűnő teret, kellemes érzetet. A szervezők és a kiállítók elegánsan tették a dolgukat, szolgáltattak. Sokan mondták, hogy olyan volt, mintha egy ötcsillagos – ez esetben szakmai - tartalommal megtöltött aktív pihenésre érkeztek volna. A konferenciáról a gyakorlatban is hasznosítható tudással, számos ötlettel gazdagabban, elégedetten távoztak a résztvevők.

Ősszel, még az „indián nyárutó” fényében - az offline eszközök után, az online térben alkalmazott újdonságok, marketingstratégiák, kommunikációs fortélyok kerülnek górcső alá.

Vissza

“A legfontosabb a jó ötlet és a pontosan megfogalmazott cél volt.”

2024. 05. 18.
A mai interjúnkban Pazirik Kft. csapatát kérdeztük, akik Oktatás kategóriában Az Év Honlapja díjat, Portfólió oldalak kategóriában Különdíjat szereztek, illetve az Abszolút díjat is ők…
Bővebben

Az UI-ről és UX-ről

2024. 05. 16.
Az "UI" és az "UX" két olyan fogalom, melyek gyakran előfordulnak az informatikában és a designer tevékenységekben. Az "UI" a "User Interface" rö…
Bővebben

“A kevesebb néha több! Üde, friss, mozgalmas, informatív legyen a honlap.”

2024. 05. 14.
A mai interjúnkban a Trivega csapatát kérdeztük, akik Agrár kategóriában külön díjat szereztek. A Trivega Kft. csapata mindig szeret új kihívásokkal szembenézni, ez motiválta őket, hogy…
Bővebben
További hírek